יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
ציוד משרדי

לוח מחיק למשרד לא כמו בעבר

משרדים רבים עוברים שינויים, עיצובים מודרניים וחידושים. הכירו לוח מחיק למשרד בעיצוב חדש.

כולם מכירים את הלוחות המחיקים הלבנים, בעלי המסגרת הכסופה מאלומיניום והמגש הקטן בתחתית הלוח כדי להניח את המחק והטושים. בכיתות לימוד הם נכנסו עם הגעתם לארץ, הם החליפו את הלוחות גיר השחורים או ירוקים, הגירים התחלפו בטושים צבעוניים וכולם בכיתה היו מרוצים, הן התלמידים והן המורים. גם בחדר המורים שמו אותו על מנת להתנהל מול המערכת השבועית של המורים או ההנהלה. כך שנוצר מצב שהלוח המחיק מככב בכל חדר בבית הספר.

הלוחות משמשים כל כך הרבה אנשים שונים, במשרדים הם משמשים את העובדים, את אנשי המכירות בפרזנטציות מכירה, את המנהלים להעביר פרויקט חדש שאוטוטו יוצא לפועל, מזכירות, וכמעט את כולם.

והיום עם רעיונות רבים לסדר וארגון בבית, אנשים רבים מכניסים אותו גם לביתם הפרטי, זה יכול להיות בחדר המשחקים של הילדים, במשרד הביתי, במטבח לרשימת הקניות או בכניסה לבית להודעות במשפחה "להוריד את רקסי".

היום הלוחות המחיקים הלבנים הם פחות ופחות נכנסים לתוך משרדים וששמים דגש גם על העיצוב ולא רק על הפרקטיקה. משרדים ששמים דגש על רושם, עיצוב, חדשנות ומודרניות מכניסים לוח מחיק למשרד מזכוכית. הלוחות המחיקים מזכוכית הם מרשימים הרבה יותר, הם מגיעים בגדלים שונים, הם נראים טוב יותר ומראים על חדשנות ועיצוביות.

לעסקים רבים משקיעים בעיצוב, הם קונים גופי תאורה מיוחדים, הם משקיעים בצבעים לקירות התואמים ללוגו של החברה או הריהוט שיהיה בצבעי הלוגו. עם כל ההשקעה הרבה בעיצוב מדוקדק חשוב לשים לב לפרטים הקטנים. כמו שדלפק המזכירות חשוב לכם שיהיה ייצוגי, חשוב שגם הלוח המחיק שנמצא מאחוריהן יתאים לעיצוב והייצוגיות.

כבר ציינו שהלוחות המחיקים מגיעים בגדלים שונים, ניתן להתאים את גודל הלוח לקיר בחדר בו אתם מתכננים להתקין אותו. בנוסף, ניתן הבחור את עיצוב הלוח, יש עם פינות ישרות ויש עם פינות מעוגלות והוא מגיע בצבעים שונים כך שאתם יכולים להכניס צבע לקיר על ידי אותו לוח שיתאים לעיצוב. 

 

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close