יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
אוכלסקירת מוצרים

איך ליצור חוויה מפתיעה עם פוד טראק

פוד טראק הן דרך מופלאה להפתיע את האורחים שלכם באירוע. באירועים רבים שאנחנו מוזמנים אליהם אנחנו הופכים להיות שופטים עם במכוון וגם אם לא, פתאום כל אחד מאתנו הופך להיות שף מקצועי, מעצב אירועים מדופלם ולפעמים גם עורך הטקס.

השופט במומו שופט

לא שאנחנו באמת שופטים אבל אנחנו בוחנים ומעבירים ביקורת, אם אנחנו לקראת אירוע שאנחנו הולכים להיות בו המארחים ובין אם אנחנו פשוט מעוניינים להביע את דעתנו. בהגשת המנות לאורחים שלכם עם פוד טראק אתם תצרו להם רושם מאוד גדול והשפיטה מצד האורחים שלכם תתחיל כבר עם נקודת זכות לטובתכם.

אז מה זה פוד טראק?

פוד טראק אלו משאיות מעוצבות ברמה מאוד גבוהה ואיכותית עם מטבח בתוכן, המנות שיוצאות לאורחים שלכם מהן טריות ואיכותיות, החוויה של לגשת לצד הרכב המעוצב ולבקש את המנה היא חוויה מופלאה המעניקה לאורחים שלכם תחושה שהם נמצאים בחו"ל.

הטראק באירועים הפכו בשנים האחרונות להיות להיט מככב, הן מעניקות זווית חדשה באירועים ואורחים רבים מתרשמים לטובה מהן בזכות העיצובים הכל כך מגניבים שלהן.

מגוון טראקים עם אוכל

אנחנו באירועים שלנו מציעים מגוון רחב של פודטראק בעיצובים שונים שכל אחד מהם יותר מרשים מהשני לו והעיצובים תואמים למנות שאנחנו מוציאים מאותה משאית. אתם מוזמנים להיכנס לגלריה שלנו כדי להתרשם  מהרכבים שלנו לאירועים וגם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע שאתם רוצים לדעת על הפוד טראק שלנו לקראת האירוע שלכם.

באירועים אנחנו משקיעים הרבה מאוד מחשבה וכסף על מנת שהאורחים שלנו יהינו מהאירוח, מהאירוע ומהאווירה כולה, בהזמנת פוד טראק לאירוע שלכם אתם גם מוסיפים לעיצוב של המקום ואתם גם מרוויחים מנות חמות ישר לידי האורחים שלכם.

אז כמו שהתחלנו בתחילת מהמאמר, האורחים שופטים אם במכוון ואם לא, הדרך הטובה ביותר לדעת שהאירוע שלכם היה מוצלח ביותר, זה כאשר האירוע מסתיים וביום למחרת ואפילו בימים שלאחר מכן אתם מקבלים ריקושטים ותגובות מהאורחים. שהאירוע היה מהמם, האוכל היה מושלם, העיצוב היה מרשים וכמובן שהם גם יחמיאו לכם שנראיתם יפיפיים. 

הראו לי עוד