יום שלישי, מרץ 19 2024
כתבות אחרונות
כללימתנות

איך לבחור מתנה לגננת?

מתנה לגננת – הלחות כבר מטפסת, הרוחות החמות כבר מלטפות את העור, והנה חודש יוני כבר ממש נמצא יחד אתנו. החופש הגדול כבר ממש בפתח עבור הגנים, ואנו כהורים מתכוננים לקראת ימים עמוסים וילדים רוויי מרץ ושובבים. אך רגע לפני שאתם משנסים מותניים ומתכוננים לקראת הקייטנה, החוג או אולי קביעת בייביסטינג ביניכם לבין הסבים והסבתות, הדודים הדודות או הילדים של השכנים, זה גם הזמן להודות לגננות שהשקיעו מאמצים רבים.

אין זה מובן מאליו שילדינו מגיעים בכל יום עם חיוך לגן וחוזרים הביתה כאשר הם מחויכים מאוזן לאוזן, רגועים ונינוחים. מדובר במקצוע שיכול להביא עמו לא מעט מעמסות ולעתים גם קוצר רוח, וכאשר מוצאים גננת שהיא אשת מקצוע אמתית, סבלנית וחינוכית, הרי שתמיד יהיה זה נחמד להוקיר תודה ולהפגין הערכה רבה. באם החלטתם שאתם נדרשים לאתגר, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנה האידאלית לגננת.

הוסיפו נימה אישית לגננת

נימה אישית היא תמיד נדבך חשוב בעת חיפושכם אחר מתנה לגננת. אין זה משנה באיזו מתנה תבחרו, אל תוותרו על הוספתו של כרטיס ברכה קטנטן שיאפשר לכם ולילדיכם לכתוב הקדשה מסוימת. באם אין מדובר בפעוטות, הרי שנסו לשאול את ילדיכם באשר לחוויות שונות או רגעים שונים שהם שמחים עליהם בגן. הוסיפו את הרגעים הללו לכרטיס הברכה, והיו סמוכים ובטוחים שיהיה מדובר במחמאה אדירה עבור הגננת הנרגשת.

באם מדובר בפעוטות, נסו באחת מן הפעמים בהן אתם אוספים את הילדים מן הגן, לבקש מן הגננת להצטלם יחד עם ילדיכם. הוסיפו את התמונה יחד עם הקדשה נפלאה. דרך נהדרת להוסיף נימה אישית ומכבדת.

נסו להתאגד עם מספר הורים למתנה לגננת

האם יש עוד הורים שמתלבטים באיזו מתנה לבחור? אם כן, אז הרי שעתה יש לכם די תקציב כדי לבחור במתנות מעט יותר מורכבות. אפשר לבחון את האפשרות לרכוש לגננת סדנת מתוקים או אפייה, סדנת בישול או אפילו טיול.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אתרים המציעים שפע של מתנות בדמות סיורים, ספא ושלל חוויות נוספות ומרעננות. טיפ קטן: גם אם מדובר במתנה גרנדיוזית, הרי שעדיין הוספת ברכה מצד כל ההורים היא חלק חשוב שישדרג את המתנה.

פרקטי מול מזכרת

לעתים אנחנו נוטים לרכוש מתנות פרקטיות להן אנו זקוקים, אך אין זה בהכרח אומר שמקבל או מקבלת המתנה זקוקים להם. מוטב שלא להתמקד בכלי מטבח או כלים דקורטיביים שונים לעיצוב פנים למשרד או לבית.

הקפידו לחפש אחר מתנה שמשלבת בתוכה נימה אישית מסוימת, והיו סמוכים ובטוחים שהערכתכם תחמיא רבות לגננת.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close