יום שישי, אפריל 26 2024
כתבות אחרונות
מתנות

מתנות לגני ילדים לחגי פורים ופסח

אין זה סוד שמרבית הילדים, בכל הגילאים, אוהבים לקבל מתנות, בין אם מדובר בימי הולדת, בחגים, בסופי שבוע ובכל הזדמנות אפשרית – כל יום הוא יום טוב עבור ילדים לקבל מתנות. מנגד, אנחנו בתור הורים וכן גם הגננות והמטפלות בגנים אוהבים לתת לילדים מתנות כאלו שיעשו אותם מאושרים, מתנות שניתן לעשות בהן שימוש מהנה וחינוכי כאחד.

כעת לקראת חגי פורים ופסח האהובים והחגיגיים, זו הזדמנות טובה לחשוב על מתנות חג שהילדים ישמחו לקבל. מדובר בשני חגים אשר אפשר למצוא לא מעט מתנות בהקשר של החגים האלה, מתנות שהילדים ישמחו מאוד לקבל ולעשות בהם שימוש.

מה אפשר לקנות לילדים בפורים?

אז כמובן שהמתנה האידיאלית לפורים היא תחפושת, אך מאחר ובהרבה מקרים הילדים מקבלים תחפושת תפורה שהסבתא או האימא תופרת להם, אז אפשר לדלג על זה ולקנות מתנות אחרות ברוח החג. בין היתר, אנחנו יכולים למצוא כוסות וצלחות עם קישוטים של פורים שיכולים להתאים לילדים. כמו כן אנחנו יכולים למצוא תיק אוכל מיוחד שמתאים לרוח החג. בדרך כלל יהיה מדובר בחפצים שיש עליהם ציורים של ליצנים שמחים ומאושרים כנהוג בחג.

מתנה אחרת יכולה להיות קופסות צבעוניות וייחודיות בהן הם יכולים לשמור את דמי הכיס שלהם או את הצעצועים שיש להם בבית. ההורים בוודאי ישמחו שתהיה להם קופסא שהם יוכלו לסדר בה את כל מה שהם צריכים בשביל שלא יהיה בלגן בבית או בחדר שלהם בפרט.

מה אפשר לקנות לילדים לחג הפסח?

חג הפסח הוא חג שילדים גם מאוד אוהבים, ראשית, בגלל שמדובר בחג שיש בו הרבה ימי חופשה בו הם יכולים לבלות עם המשפחה שלהם, שנית, זה חג בו הם פוגשים את כל בני ובנות הדודים שלהם בארוחה משפחתית, ארוחה הם גם יכולים לזכות באפיקומן, ולא פחות חשוב חג פסח הוא גם חג האביב שמבשר את תחילת עונת הבריכה והים.

ניתן למצוא הרבה מאוד מתנות לילדים לקראת פסח. למשל, אפשר לקנות להם מתנות שמתאימות לליל הסדר, כיסוי מצה, כוס מיוחדת, הגדה של פסח בעיצוב מיוחד, כל אחת מהמתנות האלו יכולה להיות עם תמונה של הילדים או תמונה מהגן. אם מחפשים מתנות יותר קלילות, אפשר לקנות דברים שהילדים יוכלו לעשות בהם שימוש לקראת האביב, למשל, מגבות לבריכה, צעצועים לים, כלי אוכל שמתאימים לקחת לפיקניקים, כובע יפה שיתאים להגנה מהשמש או חולצה יפה עם תמונה של הילד מהגן.

מתנות אלו ועוד רבות וטובות ניתן למצוא ולהזמין כיום בקלות גם אונליין ברשת בעזרת אתרי אינטרנט מיוחדים המציעים מגוון רחב של מתנות לגני ילדים לכל חג ומועד, מתנות לגני ילדים לכל חגי ישראל, מתנות לגני ילדים לסוף שנה, מתנות לימי הולדת בגן ועוד. חנויות אלו גם מציעות אפשרות להוספה של תמונת הילד ו/או הקדשה אישית חגיגית שיעניקו מימד ייחודי נוסף שהילד ישמח לראות ולקבל.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close