יום רביעי, אפריל 17 2024
כתבות אחרונות
מתנות

מתנות מגניבות לחג שבועות

מתנות מגניבות לחג שבועות שמח

חג השבועות הוא חג נהדר, אחד משלושת הרגלים ביהדות, והוא נחגג בדרך כלל יום אחד בשנה (בישראל ויומיים בחו"ל). בחג זה נהוג לקרוא את מגילת רות, לעשות תיקון ליל שבועות וכמובן לערוך סעודת חג עם מאכלים חלביים מגוונים וטעימים. המפגש של כל המשפחה יחדיו בצירוף החג היא סיבה מספיק טובה לפנק את בני המשפחה והאורחים בשולחן במתנות שונות. כמובן שהמתנות של ילדים יהיו שונים מאלה של מבוגרים יותר ולהיפך וכן גם כל אחד יוכל להעניק מתנה בהתאם למידת היצירתיות שלו והדברים שהוא מוצא, אולם כדי לחלוק אתכם מעט רעיונות למתנות לחג השבועות תוכלו להמשיך לקרוא מאמר זה.

הדפסות סובלימציה – מתנה ייחודית עם תמונה אישית:

סובלימציה היא בעצם תהליך של העברת תמונה/דיו על מוצר כלשהו באמצעות חום ודפי סובלימציה מיוחדים עליהם מדפיסים את מה שאנו רוצים. לדוגמה: ייתכן ונרצה להכין בפוטושופ תמונה שלנו עם הקדשה אישית להורים ולהדפיס פאזל עם תמונה זו והברכה. ניתן יהיה להדפיס גם על מוצרים מעץ, חולצות, מוצרים למשרד, זכוכית, אבני בזלת ועוד מגוון רחב של מוצרים שונים. מדובר במתנה מיוחדת וייחודית עם טאצ' אישי וללא ספק לעולם לא נמאס ממתנות מסוג זה. אם כבר הבית שלנו מלא במזכרות ותמונות אז שיהיו מזכרות מיוחדות לא?

מתנות מגניבות למטבח:

כאמור אחד הדברים הבולטים בחג השבועות הוא נושא האוכל. בלא קשר למאכלי החלב בחג, ההקשר לאוכל יכול להחזיר אותנו אל המטבח ואל רעיונות מדהימים ומגניבים של מתנות מגניבות למטבח אותן נוכל לרכוש לבני המשפחה. מתנות אלה יכולות להיות גדולות או סמליות בהתאם לרצונכם. לדוגמה: מטחנת מלח פלפל חשמלית, מתקן מפל שוקולד, מכונה להכנת פרוזן יוגורט ביתי, כוס יין ענקית (או מארז יין מהודר), ברכה מהודרת לבית, כלים לאפייה, עציצים דקורטיביים למטבח, סט של כפפות, סט פותחן ופקק ליין, כלי מטבח מיוחדים, סירים, ספל מודפס עם הקדשה, סט סכינים מגניב ועוד.

מתנות עם חשיבה מחוץ לקופסה:

מתנות עם חשיבה מחוץ לקופסה הן ללא ספק מתנות מגניבות יותר ושאותן יזכרו בערב החג. אם יש לכם מעט זמן לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות להיות יצירתיים תוכלו ללא ספק למצוא כמה גאדג'טים שלא רק יעשו את אפקט הוואו למי שיקבל אותם אלא באמת יהיו פרקטיים ושימושיים עבורו. לדוגמה: תרמוס עם רדיו בלוטוס שבו ניתן לעשות שימוש בפיקניק בטבע, במילואים או אפילו בעבודה. תיק צידנית שנפתח להיות גם כיסא, שייקר אישי נטען שניתן לקחת לעבודה ועוד.

לסיכום; חג השבועות הוא חג מיוחד, אחד המיוחדים ביותר ביהדות, על כן מדובר בסיבה מספיק טובה להעניק מתנות ליקיריכם. לא צריך לחפש רחוק כדי למצוא מתנות מדליקות לחג. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם מהקטלוג המתנות שלנו ולבצע הזמנה מהירה ומאובטחת דרך האתר עם משלוח עד אליכם.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו גם

Close